Första december !

Hejsan!

Väldigt dålig uppdatering den sista veckan ser jag men jag haft mycket för mig, men nu är jag tillbaka.

Var på julgalan i Örebro i fredags (25 nov) och det var verkligen jätte kul, god julmat, bra underhållning med både bra och snygga artister ( ögongodis), super trevligt sällskap, dock inte den bästa julstämningen kanske men jag är super nöjd!
Det ända jag ångrar är nog de sista cidrarna som gjorde att jag gick upp och dansa på bordet, något man fick skämmas lite för på måndagen när man kom tillbaka till jobbet, men går jag verkligen in för att ge allt så gör jag verkligen det.
Mådde inte så bra på lördagen när jag vaknade, men det gick över efter lite mat hos mormor vid två tiden.

Mormor fyllde ju 65år i lördags så hon bjöd på massa mat och tårta och grejer, hon och morfar hade dukat och gjort så fint! Hon fick massa fina presenter, den hon verkade uppskatta mest var en rullator som Veijo gav på skämt, men jag tror faktisk hon gilla den haha! Roligt var det.

Jag har ju tidigare i bloggen nämnt att jag och Daniel skulle göra något "hemligt" på lördagen (26 nov) och de berättar jag på lördag, så ni får hålla er tills dess.

Tänk att det redan i dag är första december, helt jävla sjukt om man får uttrycka sig så, var tar tiden/ dagarna vägen? Det är frågan jag ställer mig varje månad då jag förvånas att det redan är en ny..

Jag kollade i alla fall på årets julkalender, tjuvarnas jul och jag tycker faktisk att den var bra så jag ska fortsätta att följa den, det hör lixom till tycker jag.

Nu ska jag nog ta mig ett varmt bad och sen städa lite, för i morgon får vi massor av gäster!

Ha en din kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0