Fredag!

Hejsan!

Har nyss varit duktig och plattat mitt hår, vet inte vad kvällen har att erbjuda men både jag och Daniel hoppas på att karro och cirre kommer till oss och tar några öl/cider. Om inte så får vi hitta på något annat kul för det är ju trots allt fredag!

I dag är det final på idol, har varit lite dålig på sista tiden att följa det, har mest bara haft på det i bakgrunden men min favorit är fortfarande kvar, Amanda F jag ska lätt rösta på henne även om jag inte har tid att kolla.
Även om Amanda inte vinner så tycker jag att Robin är en värdig vinnare för han är en av dem jag också har fastnat för enda från början så jag blir glad vem som än vinner ( men extra glad om Amanda vinner).
Haha jag låter ju som en liten tönt som skriver jaja det är jag kanske oxå ;)

Vad är det för tråkigt väder vi har egentligen, det är snö ute på baken men den regnar bort eftersom det aldrig slutat att regna, det som blir kvar är slask, slask och åter slask. Inte okej!

Nej snart sminka mig lite. Ha en fin kväll!

/B

Här får ni en bild på det trista regniga vädret, i väntan på en mer snöigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0