Hemma!

Hej!

Hade skrivet världens längsta inlägg om 2011 men sen bara försvann det, hade sammanfattat hela året och skrivit vad som var bäst osv. Får bli ett nytt inlägg om det senare fram över.

Har i alla fall varit i Örebro i dag, som ni alla vet. Kollad i alla tänkbara butiker efter något fint att ha på mig i morgon, kom hem med en svart blus. Vart inte helt nöjd, men vad gör det i morgon när alla är så nersupna och fulla , då är alla lika snygga haha.

Daniel och jag ska vara hos Kirre och Carro redan vid fyra för då ska vi nämligen bli bjudna på plankstek! Ser jag verkligen fram i mot, gott gott! Som tack för maten och inbjudan så har jag, Daniel och Denise köpt en fin orkidé till värdparet, det är de värda.

Har köpt lite ormblåser till tolvslaget som jag ska blåsa i och även fina sugrör till mina goda drinkar.

Nu taggar jag morgondagen till tusen!

Visste ni föresten att i morgon vid tolvslaget så var det exakt fyra år sedan jag och min älskade fästman blev ihop! Älskar honom lika mycket nu som då, om inte mer <3

Nu blir det film och fix för i morgon.
Ha en fin kväll!

/B


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh tack , gott nytt år kram:)

2011-12-30 @ 21:59:30
URL: http://mikaelasplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0