Julklapps shopping med Amanda!

Hej påer!

Idag så har jag varit på Marieberg med Amanda. Mormor och morfar var med och körde oss, de är alltid så snälla och ställer upp, vad skulle jag göra utan dem.

Amanda och jag handlade massa julklappar tillsammans som vi alltid gör varje år, blev lite grann men än har vi endel kvar. Köpte en jätte fin present till Daniel så jag hoppas att han blir glad. ( inte för att de andra julklapparna va fula). Passade även på att köpa en chokladkalender eftersom jag inte hade gjort det än i år, tycker det fortfarande hör till julen på något vis. I år fick det bli en rosa hello Kitty ( bild länge ner) mycket söt.

Daniel och jag fick även en lite. Förlovnings present av mormor och morfar ( bilden) jättefin. Jag blev sååå glad!
Alla är så söta och ger mig blommor och grejer, jag känner mig bortskämd, men jag klagat inte hehe.

Jag tror att jag ska baka pepparkakor i morgon, jag är så sugen på att baka julgodis och greja men tycker att det är lite lite för tidigt än, eller? Kanske får bli i slutet av nästa vecka eller nått sånt.

Är också jättesugen på att börja hänga upp julgardiner och pynta lite men som sagt så tycker jag det är lite för tidigt för allt sånt, får se hur länge jag kan hålla mig. Kanske bryter mot mina pynt "regler" i år.

Nej nu ska jag fixa min sockerskålsgrej om ni ville veta.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0