Minijulafton!

Hej!

Har för snart för en timme sedan kollat klart på bingolottos uppersittarkväll, blev ingen storvinst även om jag var nära.

I dag har vi haft en liten minijul hemma hos Emma och Morten +bebis med Daniels mamma. Alla ska fira på olika ställen i morgon så idag var den enda chansen att fira jul tillsammans.
Daniels mamma hade med sig massa julmat köttbullar,prinskorv,Janssons,skinka och massa annat gott som hör julbordet till så vi åt god mat och öppnade julklappar som hon hade med sig till oss, jag fick en lång chokladask och ett presentkort på IKEA och så fick vi tillsammans en jättegullig diskborste som ser ut som en blomma (bild på den kommer senare) och så fick vi hjärtbakformar. Jag blev mer än nöjd, tack snälla rara Ingela (svärmor).

Nu slår klockan snart 01.00 så det är dax att krypa ner i sängen och sova lite så jag orkar upp tidigt i morgon och fixa innan vi far i väg till min mormor och morfar och firar jul där. Vet inte om jag kommer att uppdatera något här i morgon så om vi höres då så får jag önska er alla en riktigt God Jul, hoppas ni får en toppen julafton i morgon!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0