Mys dag!

Hejsan!

I dag har det varit riktigt skönt ute tycker jag så jag har varit ute på en långpromenad med diesel i dag med, och vaken jag eller diesel misstycker.

I dag har jag inte haft mycket för mig, burit ner utemöblerna till källaren och ringt guldfynd för att kolla om ringarna har kommit är nog det enda vettiga jag gjort. Och förresten så hade ringarna kommit så det blir att hämta dem i morgon, äntligen!
Känner på mig att de kommer att va lite stora, har i alla fall en känsla som säger att dem inte kommer att passa helt bra. Men får hoppas att jag har fel och att dem sitter bra! Någon gång så måste de ju bli bra.

Nu ska jag göra mig en smörgås med julskinka och kolla på oc tror jag.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0