Nedräkning,en dag!

Hej!

Nu är det endast en dag kvar till julafton. Det känns som om det kommer att bli en lyckad sådan trots allt som har hänt i år med jobb, Anki och allt annat.

Vaknade i morse och kollad ut genom fönstret och det enda jag ser typ är en stor jävla grön gräsmatta. Vart tog all snö vägen? Jag vill ha en vit jul!
Du där uppe kan väl ta och fixa det nu tycker jag..

Snart ska jag iväg till Ica och handla lite gott till kvällen och helgen. Ska nog även passa på att handla någon cider eftersom det är julstängt sen.

Idag ska vi upp till Emma, Morten och deras lilla Adam med Daniels mamma och ha en liten minijul där, hon skulle bju på mat och så skulle vi få julklappar, hon är allt för rar lilla Ingela.

/B


Kommentarer
Postat av: Lina S

Tack tjejen! Åh låter mysigt :)

2011-12-23 @ 13:20:46
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Bella

Lina: ja det var hur mysigt som helst, lyxigt med två julaftnar iår :)

2011-12-24 @ 01:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0