Onsdag 28 december!

Hej alla fina!

Har haft fullt upp ett tag nu så har helt glömt bort att blogga. Dagen i dag ser i alla fall ut att bli ganska så lugn, ska nog ta mig en långpromenad senare sen, känner att det behövs för att rensa tankarna och få in lite ny energi!

I måndags hade jag och Daniel redan varit förlovade i en månad, känns som en vecka typ eftersom dagarna går så fort.

På lördag är det nyår, Gud vad kul :) vad ska ni hitta på? Vi ska ut i skogen i finnerödja till våra vänner karro och cirre och fira med dem och massa andra vänner och okända haha, blir nog skoj. Kan också berätta att det på nyår var fyra år sedan jag och Daniel blev tillsammans så vi firar fyra år med! Känns helt sjukt, men bra!

På fredag så ska jag åka in till Örebro och möta upp Denise så ska hon hjälpa mig att hitta något fint jag kan ha på mig på nyårsafton. Alltid ska jag vara ute i sista minuten med allt, jag förstår inte, får hoppas att jag hittat något bara , skulle inte va kul att behöva gå i någon gammal trasa från garderoben.

Nu ska jag fortsätta med maten som jag håller på att laga, potatisgratäng och lövbiff blir det!

Ha en fin dag!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0