Onsdag!

Hej !

Oj nu var det några dagar sedan jag skrev något här ser jag. Har haft fullt upp.

Har äntligen fått träffat Emma och Mortens lilla kille Adam, han var såå söt! Man kunde knappt sluta kolla på honom hehe!

Igår var jag med Denise , jag bjöd på tacos och hon på gin&tonic. En trevlig tisdags kväll.

Idag har jag faktiskt plockat upp några tomtar och klätt granen, jag vet att det är lite tidigt, jag har brutit mot mina jul "regler" men jag tror faktiskt det är lättare att få en härlig julkänsla om allt är på plats lite tidigare. Det visar sig i alla fall. Det enda jag har kvar nu till jul är någon enstaka julklapp och en födelsedags present annars är allt klart!

Kollade på bonde söker fru-bröllopet förut, hur fint dom helst. Längtar tills det är jag som får stå där framme med min blivande man och säga Ja! Hoppas att det kommer ske inom några år, i alla fall innan jag passerar 30 år! Jaja min dag kommer när den kommer( hoppas jag)

Nu ska jag kolla lite på musikhjälpen innan jag går ut en sista gång med Diesel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0