Postkodmiljonär!

Nu har jag för en stund sedan kollat på postkod miljonären heta stolen! Kalla mig tråkig eller gammal men jag tycker faktiskt det är bra, kul att se hur mycket man kan om saker och ting,och jag blir lika förvånad varje gång när jag kan svaret på en svår fråga! Idag var det något special, det var sex deltagare och alla hade chansen att vinna en miljon men den som satt i stolen när sista frågan skulle besvaras blev ensam vinnare! Ja inte så bra på att förklara men det var i alla fall intressant.

Tog mig en cykeltur till Ica förut ( inte för att det är så långt, men endå) och köpte de där julklapparna till julklapps spelet som jag pratade om. Alla skulle köpa fyra små saker runt hundra kronor var så det var ganska så svårt att komma på något bra så det fick bli, en röd mugg med vita prickar, ett vackert doft ljus med rosendoft, en tidning och en nobless ask. Köpte även tre små paket som Daniel kan ha till spelet då han bara hade köpt ett. Ett örngott, en kortlek (kommer alltid till användning) och yatzy.

Köpte även en film som jag och Daniel ska kolla på innan vi lägger oss, all about Steve. Är det någon som sätt den? Jag tror att den är bra, verkar bra om inte annat.

Tänk att det snart äntligen är julafton. Har ni någon julkänsla? Hur ska nu fira eran jul?

Köpte förresten bingolottor på Ica förut med till uppesittarkvällen som är på fredag, så jag hoppas att jag tar hem storvinsten! blir ost och kex och lite annat gott med trevligt sällskap då framför det! (Bingolotto )

Nej nu ska jag snart ut på kvällsrunda med min älskade lilla diesel.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0