Taggad!

Dagens som har varit har varit väldigt,väldigt lugn. Lite för lugn för min smak. Har endast varit ute med Diesel på några små promenader och så har jag kollat på Titanic, älskar den filmen, lika bra varje gång jag ser den, romantisk,sorglig och bra på samma gång. Har även tagit ett varmt avslappnande bad, mycket skönt.

I morgon ska jag umgås med Emma, vi ska nog spela Bingolotto. Hoppas på storvinst denna gång.

Dem senaste dagarna som har varit så vet jag inte riktigt vad det har varit med mig jag har känt mig så taggad att börja och träna, vilket är bra. I år ska jag ge ett nyårslöfte att jag ska börja träna för att
- gå ner i vikt
- få bra kondition
- bli snygg

Och jag ska verkligen hålla det med, jag vet att det är lättare sagt än gjort men jag ska verkligen göra allt för att klara det. Mitt drömmål skulle nog vara att jag skulle se ut som jag gjorde för typ 4år sedan, då var jag snygg och kände mig nöjd med mig själv, hade världens bästa självförtroende. Jag vill tillbax till 2008 och jag ska dit med! (kroppsligt i alla fall haha)

Jag är verkligen helt störd som har förstört min kropp så mycket, jag förstår inte att jag har låtit det gå så långt. Jag måste ju förstå själv att man inte kan äta massa godis och annat gott var dag och sen tro att man inte ska bli tjock!
Jag är trött på att se mig själv som ett offer och jag välkomnar 2012 till ett nytt ,sundare och friskare år!

Mina mål 2012

- gå ner x kg i vikt
- komma i mina vita shorts som ligger längst in i garderoben
- få bättre kondition
- klara springa 5km
- äta nyttigt

-boka en resa utomlands när jag nått mina mål !!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och försöka tänka ut hur jag ska ta mig igenom 2012 och mina mål.

God natt!! /B

(bilden är från 2008, då kände jag mig snygg och var nöjd med mig själv. DIT SKA JAG!!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0