Torsdag!

Hejhopp!

I dag har jag inte gjort ett skit rent ut sagt, haft en riktig slappar dag. kollat några OC avsnitt, tagit ett varmt bad och gjort en välbehövlig ansiktsmask är typ det enda jag gjort. Förutom att ha varit ute med diesel, lagat mat och diskat. Jo juste har också fixat några fina julklapps inslagningar.

I morgon är det fredag, blir nog att gå till Bella och ta en titt på hennes lya, är säker på att den är mycket fin!

På tal om lya och så, Gud vad jag längtar tills jag bor i hus, så man kan få välja tapeter. Är sjukt trött på våra, är ju board ( eller hur det stavas) i varje rum, inte så modernt. Tapeterna gör ju hur mycket som helst. om jag fick välja tapet här så skulle jag lätt vilja ha vita överallt och mycket vita inredningsgrejer. Men så får det bli på nästa plats jag bosätter mig.

Nej nu lite musikhjälpen innan jag kryper ner i sängen för en film och lite vila!

Säger väl god natt nu! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0