Torsdag 22 december vareja!

Hej!

Trodde det var dan före dan före dopparedan igår men det är tydligen idag om jag fattar det rätt.

Idag har jag inte gjort så mycket, plockat ögonbrynen och lagat lite mat. Det är nog det enda förutom att kolla på tv. Följer ni Julkalendern ? Jag måste sågat att jag tycker att den är riktigt bra, har säkert sagt det förut men dem som följer håller nog med mig.

Nu ska jag snart städa lite, jag förstår inte hur det kan bli så stökigt hela tiden, dammsugaren går varm här hemma.

(bjuder på två söta bilder på diesel när han sitter så sött)

Skriver sen! /B


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha :) han är ju för go`

2011-12-22 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0