Tredje advent!

Hejsan!

I dag är det tredje advent och det har firats med att jag har umgåtts med Hanna. Vi spelade lite geni, Hanna vann båda gångerna och jag förlora som vanligt, haha! Sedan åkte vi ner till Ica för att köpa lite smått och gott och då upptäckte vi att det var lucia firande i "centrum" så vi stod där och kollade lite grann. Jag måste verkligen säga att det inte var särskilt duktiga, lät inte så fint! För fem år sen sedan så var det jag som stod där och var Laxås lucia, det var jätte roligt, skulle lätt göra om det igen. Kan också säga att det lät mycket bättre!

Nu tillbax till matlagningen, hemmagjorda klyftpotatis och kassler med sås blir det.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0