Trevlig kväll!

Dagen har varit toppen, har varit hemma hos bästa Emma och umgåtts med henne och hennes underbart söta son Adam. Vi spelade bingo på eldsjälsgalan, inget jag rekommenderar va inget för oss i alla fall, och som vanligt vann man inget men men.

Jag hade i alla fall trevligt sällskap och en skål med god fruktsallad som jag gjorde åt oss så det blev en mycket lyckad kväll endå trots allt.

Nu ska jag snart gå ut på sista rundan med diesel innan det är dax att sova. I morgon beger jag mig in mot stan för att köpa nyårs kläder och att umgås med min fina vän Denise, hoppas på klädtips, skvaller, god mat och framför allt trevligt sällskap.

God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0