11-11-11

Hejsan!

I dag är det elfte november tvåtusenelva, kusligt för det känns som vad som helst kan hända.

Dagen började som vanligt med jobb, efter jobbet blev det att cykla hem på min jobbiga cykel eftersom det knappt finns någon luft däcket så man får damp och flåsar som om man håller på att dö innan jag ens kommit innanför dörren.
Fick i alla fall i mig två mackor och sen hoppade jag in i duschen, mkt välbehövlig sådan efter all silicon jag fick på mig i dag på jobbet, kletigt värre.

Efter min dusch så bestämde jag mig för att sminka mig och platta håret osv även fast jag inte hade några planer för kvällen, kände att jag ville känna mig lite fin för engångsskull då jag aldrig sminkar mig på jobbet, inte ens foundation (eller hur det nu stavas).
Med hopp om att kvällen skulle ordna sig och jag skulle få något kul att göra så ringer jag runt och smsar runt till mina vänner, men det visar sig att de flesta redan har massa planer för kvällen.

Så jag bestämmer mig för att gå och kolla på karro och hennes vänner när det bowlar och även passa på att prata lite med Jannika som också skulle dit.
Väl framme så känner jag hur jag inte platsar in, jag känner mig inte välkommen så jag går hem redan efter någon timma. Och bestämmer mig för att hyra en film " devil" och köpa lite gott till det och ha myspys själv hemma ed diesel.

När jag kommer hem så ringer Daniel mig och frågar om jag är kvar på bowlingen och jag svarar att jag gick hem eftersom det var så tråkigt, men om han och hans kompisar skulle gå dit så tänkte jag att jag kunde ge det en chans till för att det kanske blir lite roligt med lite sällskap som är social mot mig. Men om Sanningen ska fram så var det lika tråkigt andra gången så det kändes bara som om det var bortkastad med tid och pengar på onödig alkohol.

Så nu är jag äntligen hemma och ska strax slänga mig i soffan och kolla på filmen. Berättar i morgon om det var något att ha.

Hoppas ni har haft/har en bra fredags kväll!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0