Andra november!

Hej!

Att det redan är november är ju helt sjukt, är nu bara två månader kvar på de här året. Kan fortfarande inte förstå vart dagarna/månaderna tar vägen.
Är snart oxå 4 år sen mamma försvann i från mig och det känns fortfarande som igår och jag kan själv säga att tiden läker inte alla sår, man får lära sig att leva med dem.

- jag är väldigt stark, det har jag blivit med tiden, men jag har fortfarande lätt till tårar, och i bland kan det bara bli för mycket.

Förr älskade jag julen för då samlades alla mina nära och kära kring julbordet hemma hos mormor och morfar, vi åt massa julmat, kollade på Kalle anka, kan du vissla Johanna och väntade på jultomten. Det bästa var att alla var så glada och alla var tillsammans. Julen är till för familjen och alla man tycker om.
Nu känns det som att vår släck förlorar någon nästan varje år och julen betyder inte lika mycket längre (men jag tycker fortfarande om den). Jag hoppas att det blir bättre igen den dagen jag får barn(om jag får det).

Jag tycker fortfarande det är kul att pynta och baka julgodis och julen är väldigt mysig. Jag hoppas att den här julen blir bra!

Jobbat idag, helt okej efter de tråkiga beskedet jag fick igår. Har även varit duktig och lagat en jätte god middag till mig och Daniel. Lax med god röra på, pressad potatis och sås, till efterrätt blev det chokladpudding och grädde, de va mycket gott!

Nu blir det snart att gå ut med diesel på min kvällsrunda! Sen blire halv åtta hos mig och bonde söker fru :)

Ha en din kväll /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0