Bingo lotto!

Hej!

Sitter hemma med Daniel och kollar på bingo lotto, vet egentligen inte varför vi tittar eftersom vi inte har några lotter så vi kan endå inte vinna några miljoner,resor eller något annat trevligt.
Är ju iofs ganska så kul att kolla endå eftersom det är 20års jubileum och det är så mycket mer än att de bara spelar bingo.

I dag är torsdag och det betyder att det är fredag i morgon. Det ska bli skönt med helg. I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på men på lördag så ska jag umgås med Hanna och Bella så det blir trevligt.

Längtar så tills nästa vecka för det känns som om det är så mycket roligt som ska hända då. På onsdag så ska jag och Daniel in på Marieberg handla lite gott till helgen och göra lite ärenden, jag ska nog passa på och köpa något fint till mig med som jag kan ha på fredagen för då ska jag nämligen på julbord/julshow med jobbet i Örebro så det blir nog kul. Dagen efter på lördagen så fyller min mormor 65åt så jag ska dit och fira henne och sen för kvällen har jag och Daniel andra trevliga planer! Så som sagt nästa vecka ser jag fram i mot !

Klockan är bara halv tio men jag tror endå jag ska gå och lägga mig, kan vara skönt att få lite extra sömn ibland.

God natt! /B

(hittade en gammal bild på mig och Daniel, gulligt! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0