Härliga söndag!

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen efter att ha tagit en fika på bowlingen med Denise blev som vanligt en massa prat om allt och inget. Trevligt var det i alla fall.

Gick även förbi Ica på vägen hem och köpte lite gott bröd till kvällen och grillad kyckling som jag hackade ner och gjorde kyckingsallad av, så nu har jag en mycket god matlåda i morgon!

I morgon efter jobbet så ska jag och Daniel åka in till Marieberg och göra lite ärende, puder och present till mormor står på min inköpslista. Och även något annat som för tillfället är hemligt, mer om det kommer senare på bloggen!!

Nu ska jag ta en liten promenad med diesel sen ska jag nog göra mig en kopp varm choklad!

Ha en fin söndagskväll! /B

(bild på denise och mig från i sommras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0