Måndag igen!

Hej!

Nu är det måndag igen och ennu en ny vecka! Dagen i dag har faktiskt varit riktigt bra, började som vanligt med jobb 7-16 och efter jobbet blev det Marieberg med Daniel.

Jag hade så roligt åt alla mina vänner som gick på Facebook skämtet som alla tjejer ska skriva för att inte killarna ska förstå. Ni kanske vet vad jag menar, om inte så ska jag förklara.
Alla tjejer på facebook håller på och skickar kedjebrevet, i det står det att man ska skriva en stad eller ett land beroende på vilken månad man fyller i, jag fyller i juli och skulle därför skriva Österrike. Sen skulle man ta sitt datum då man fyller och skriva att man skulle va där så många månader, jag fyller 31. Så jag skulle alltså skriva att jag skulle till österrike i 31 månader. Det kanske inte låter något roligt nu när jag skriver och berättar det, men jag hade väldigt roligt åt det och att det var så många som gick på det med.,men men nu vet de flesta att det inte är sant och att jag inte ska till Österrike.

Efter jobbet så åkte jag och Daniel som sagt till mareberg, åt lite mat på pacos, köpte 65års present till mormor( bild längst ner, dock inte så bra ) handlade lite mat och fixade lite annat!

Nu har jag städat lite och plockat här hemma så nu blir det en dusch och efter det, sova! Jag är helt slut, lång dag!

God natt!

/B

Var tvungen att ta en bild när jag slutade jobbet i dag, för himlen var så himla vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0