Skön fredag kväll !!

Denna fredag kväll har varit så lugn och skön, både Daniel och jag har bara varit hemma och kollat på tv. Tycker det är så skönt att inte alltid ha några planer för helgen och fredagskvällen vilket ingen utav oss hade idag så det slutade med hemma gjord kebab tallrik framför tv:n, där det så klart visades ishockey. Jag kollade på sista perioden lite grann och jag måste faktiskt säga att efter fyra år tillsammans med Daniel så tycker jag det är ganska så okej att kolla på hockeyn, inte det roligaste kanske men det blir lite roligare för varje gång och jag överlever ju i alla fall.

Har nyss tagit mig en varm dusch och ligger nu ner bäddad i sängen, tänkte faktiskt stänga mina ögon för dagen och sova några timmar, hoppas ni har/ har haft en bra fredag!

God natt!

/B


( så här gulligt/roligt sov min lilla diesel innan han vaknade av att jag stängde av tv:n )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0