Söndag!

Hej!

Den här dagen har varit jättebra, har bara varit hemma med Daniel och inte gjort något speciellt men det har varit jättemysigt och bra hela dagen, så jag är glad! Inte för att det brukar va dåligt, vad jag menar är att stämningen var så mysig, svårt att förklara vad jag menar.

Nu har jag nyss kollat på Gustavsson 3 trappor och jag måste säga att det är himla roligt, någon mer som brukar kolla på det?

Snart ska jag kolla på starke man, det är ganska så bra och så ska jag nog göra mig en smörgås och ett glas obóy.

Skickade ut inbjudan via sms förut till Daniels och min lilla fest som vi ska ha den andra december för våra närmsta vänner. Då får jag ett sms tillbaka utav en, vill inte skriv vem men den personen frågade om hans/hons flickvän/pojkvän eller vad det är, man vet aldrig om det är i hop eller inte fick följa med på festen. Jag vill inte det eftersom varken jag eller Daniel umgås med honom/henne och det bara är en fest för våra närmsta ( ganska så viktig fest för mig, ni kommer förstå varför sen). Så det känns inte rätt att hon/han ska komma då. Hur tycker ni jag ska säga det för att inte framför det på ett för taskigt sätt?

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0