Tisdag!!

Hej!

Denna dag började bra, men någon timme efter att jag kommer till jobbet så får jag ett tråkigt besked av en av min kompisar så hela dagen har varit lite seg pga det.

Nu sitter jag här hemma i fåtöljen och sneglar på en fotbollsmatch som visas på tv10 som Daniel kollar på, samtidigt som jag skriver de här inlägget. Jag har verkligen fullt upp resten av veckan har jag kommit på. Så här kommer en liten lista på vad jag ska göra denna vecka, om ni är intresserade att veta.


Imorgon onsdag:
- jobba till 16
- åka till marieberg och göra lite ärenden
- åka till mammas och ankis grav

Torsdag:
- jobba till 16
- funderar på att klippa diesel lite bättre eftersom han ser lite konstig ut, jag har bara klippt hans huvud ;p
- ta en långpromenad till kyrkogården ( 4år sedan mamma dog)
-städa

Fredag:
-jobba till 12
- hem och äta och fixa mig för julshowen
- förfest
-julshow på conventum i Örebro

Lördag:
-fira mormor som fyller 65år
- "hemlig" kväll med Daniel

Söndag:
- åka till Marieberg med karro och köpa julklappar
-tvätta

Ja det är nog allt som jag ska hinna med denna vecka, en hel del är det men det ska nog hinnas med.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen! Hoppas på en bra och härlig dag i morgon. God natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0