Tolfte november

Hejsan!

Har bäddat ner mig i sängen igen och ligger och läser lite bloggar, det är sjukt vad någon annans liv kan skilja sig från mitt när man tänker efter. Just nu idag så är jag nöjd med mitt precis som det är men det finns mycket jag skulle vilja ändra på med, men det hinns med tiden.

I dag är det i alla fall lördag och skönt är det, har inga planer för dagen förutom att jag ska lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår.

Den var ganska så bra, handlade om fem personer som fastnat i en hiss och sen började det hända massa kusliga saker. Vet dock inte hur den slutar eftersom jag var så trött och somna. Får se om jag ska kolla på slutet innan jag lämnar in den eller om jag ska skita i det.

Ha en fin lördag!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0