Lördag - femtonde oktober!

Hej!

Förstår inte ens varför jag har kvar min blogg för, tor inte att det är så många som följer min blogg längre eftersom jag inte varit så aktiv här. Men kan ju iofs va skönt att skriva av sig lite.

I dag har jag och Daniel varit hos mormor och morfar och firat David, tillsammans med Veijo, Amanda och jossan. Det bjöds på både smörgåstårta och vanlig tårta och båda var mycket goda! Efter all firande så har jag rent ut sagt inte gjort ett skit, har både varit skönt och tråkigt. Tråkigt att inte haft något mänskligt sällskap om man säger, skulle va trevligt med någon som svara en tillbaka ibland. Och sen har det inte funnits något vettigt att titta på, på tv:n förutom fångarna på fortet,(Om det nu är så vettigt vet jag inte men de duger i alla fall.) så det har väl inte varit jättekul precis men men.

David är ute med sina gamla kompisar som han inte har träffat på några år och jag kan inte låta bli att vara orolig. Jag tror jag har ringt säker fyra, fem gånger. Vill inte att han ska pimpla i sig massa öl och sen ligga någonstans och spy då vill jag hellre ha honom här där jag vet hur han mår och jag vet att han har det bra. Jag vet att han är stor nog att klara sig själv men jag kan inte hjälpa att jag är orolig ;p.
Hur ska det bli den dagen mitt barn ska gå ut för första gången? (om jag någon gång får barn ) det vågar jag inte ens tänka på.

Nej bädda ner sig i sängen nu och sova lite. God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0