Lördag tjugoandra oktober!

Hejsan!

Gårdagen spenderades hemma hos Emma med idolmys och massa skitsnack, en bra fredag med andra ord. Eftersom jag inte har så mycket för mig just nu så tänkte jag besvara lite frågor.

Vad gör du just nu?

Just nu sitter jag hemma i soffan tillsammans med Daniel och Diesel och gör inte ett skit, Daniel sappar mellan fotbollen och tennisen så jag roar mig med att svara på frågor. (som sagt)

Vad tror du att du är/gör om 1år?

Jag hoppas att jag får fortsätta att jobba kvar på mitt jobb om inte så hoppas jag att jag har ett annat jobb. Bra ekonomi och ett jättefint hem. Och så klart fortfarande är tillsammans med Daniel.

Vad ångrar du, om något i livet?

Det finns mycket som jag ångrar att jag inte gjort, och mycket jag ångrar som jag gjort. Men Jag har hört att man inte ska ångra något i livet och istället lära sig av sina misstag. Så jag vet inte riktigt vad jag ska svara...

Hur kommer du gå klädd i vinter?

Antagligen med vinter kläder hehe nejmen ska införskaffa mig några snygga stövlar, ny mössa, vantar och halsduk sen får jag se om det blir en röd eller svart ny jacka med.

Vilka 3 saker är du beroende av?

1.Diesel 2. Bonde söker fru. Kommer inte på något mer.

Har du någon dold talang?

Ja Festfixare eller vad man ska kalla det. Ordnade i alla fall en jättefin babyshower åt Emma och jag känner mig jättenöjd med den, så att fixa fester dekorera och planera tror jag är något som jag är ganska så duktig på,i alla fall enligt mig själv och sen om det är en talang det vet jag inte. Men jag tor inte att det är många som hade kunnat gjort det bättre ;p.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad ska du göra nästa helg?

Förra helgen så var min lillebror i Laxå och hälsade på så jag träffade honom och så passade vi alla, släkt och så på att fira honom eftersom han fyllde 18år så det var trevligt. Sen var jag bara hemma och hade lördags mys med Diesel.
Nästa helg ska jag och Daniel förhoppningsvis åka till Göteborg eller Stockholm och sova på hotell och bara umgås, äta gott och ha det trevligt tillsammans.

Vad har du på dig just nu?

Minishorts, linne trosor och varma mystofflor.

Bästa skönhetstips?

Tvätta bort smink varje kväll innan man går och lägger sig och använda en bra dagkräm. Det gör i alla fall att man får en finare hy, varje fall för mig.
Sen om jag någon dag skulle skita i det så får jag skylla mig själv om jag vaknar upp med någon finne i fejan.

Vilka är dina dagens planer?

Jag har inga planer för dagen, ska bara va hemma och ta det lugnt. Lördags mys med min lilla familj.

Vad äter du helst inte?

Makaroner och falukorv.

Har du haft ett förhållande som vart över ett år?

Jag är i ett förhållande nu som hittills snart har varat i fyra år!

Bästa staden/landet du besökt?

Frankrike - Paris, det är även en plats jag känner att jag måste besöka snart igen!

Vilken kändis får du höra att du liknar?

Jag har hört Sara sommerfelt någon gång och sen att jag och Karin da silva har likadant leende. Men det vet jag inte om de stämmer precis.

Tror du på Gud?

Jag vet inte vad jag tor, ibland och ibland inte.

Vad är din största rädsla?

Att jag någon gång kommer att dö.

Vilka är dina favorit namn?

Jag vet många fina namn som jag tycker om men dem delar jag inte med mig av.

Hur/var vill du bo i framtiden?

Var vet jag inte. Men jag vet i alla fall att jag vill bo i ett stort fint hus tillsammans med Daniel, diesel och vårat/ våra barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0