Måndag - tredje oktober!

Hej alla glada!

I dag är det måndag igen och det betyder ny vecka med jobb och annat kul. Just nu sitter jag här på jobbet med Jannika och har tagit en lite rast.
För er som inte vet så jobbar jag på selab i Laxå där vi tillverkar saker i silkon, just nu står jag vid en maskin och gör sugklocker( ellerhurdetstavas) och det är ganska så kul faktiskt.

I dag när jag kommer hem blir det nog att fortsätta att städa och laga mat.

Ikväll blir det att kolla på det där nya programmet som börjar på TV4 det kan nog bli intressant, något med miljonär tror jag det hette, eller pengarna på bordet var det någon som sa nu.

Nej nu blir det fortsätta att jobba lite.

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0