Nyss!

Kom nyss in från en kvällspromenad med Diesel, det är riktigt härligt väder ute, jag hade kunnat gå en stund till men så blev det inte.
Om ca en halv timma så börjar "pengarna på bordet" det får jag inte missa. Ska nog göra mig lite te och mackor till det och mysa ner mig i soffan.

Det där med att jag skulle städa idag, de blev inte av, jag fastnade istället framför tv med en bra film så det får nog vänta tills i morgon om jag orkar ta tag i det då eftersom jag nog måste jobba över ett tag men det visar sig ju.

Det är bara tre ynka månader kvar på det här året och snart måste jag börja min julklappsinköp, undra vad som är årets julklapp, någon som vet? Kanske lite förtidigt att skriva om det nu men jag känner att jag ska va ute i god tid i år, som jag som många andra säger varje år. Men i år känner jag att jag jag ska hålla det.
Jag hoppas verkligen att jag får behålla mitt jobb så jag kan köpa massa fina presenter till mina nära och kära. Och framför allt så jag kan överleva haha!

Nej nu blir det fix innan programmet börjar.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0