Söndag - andra oktober!

Hejsan!
I dag är det redan andra oktober. dagarna bara försvinner iväg så snart sitter jag väll här och pysslar med mina julklappar, för tiden fram till jul kommer nog gå riktigt fort känns det som. Det känns som hela det här året har gått jättefort och att jag inte hunnit med någonting som jag vill.

Var på tjejkväll i går hos Madde i finnerödja och det var ganska så trevligt, åt gott och spelade roliga spel med trevligt folk.
Känner dock att det har blivit lite för mkt av det goda dem senaste helgerna och det visar sig på vågen, ingen rolig syn.
Måste nog ta tag i det där med att sluta vara så onyttig, får försöka få bättre självdisciplin på nåe vis även om jag inte är det bästa på det men har andra klarat av att få de så borde jag med det. Och det borde resultera i bra saker :).

Skulle behöva städa lite i lägenheten känner jag men vet inte riktigt vart jag ska börja och det skulle nog behövas en heldag till det med så får se om Daniel kommer hem snart så han kan hjälpa mig.

Ikväll blir det nog bara massa mys framför tv:n och kvalitétstid med mina två älsklingar Daniel och Diesel<3

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0