Tisdag- håller tummarna!

Hej!

Nu håller jag tummarna att bloggappen inte dampar jag har skrivit flera långa inlägg men det har inte gått att publicera och det verkar som om det inte bara är jag som har haft de problemet, men men.

Har nyss kollat klart på filmen som de visade på fyran Birth tror jag den hette, den var lite konstig inte så bra men gick att se. Nu tänkte jag ta en kvällspromenad med diesel, inte för lång eftersom jag redan fryser nu när jag är inne och det är ju typ vinter ute, kallt är det.

Blir väl att ta sig en kvällsmacka sen och kolla på en till film, Daniel ska ju kolla fotboll och de vill jag helst inte se.

Ha en trevlig kväll !! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0