Torsdag - sjätte oktober!

Hejsan!

Har nyss kommit in efter en promenad med diesel. Vi såg massa högstadieungar ute som hade natt orientering, det såg så himla kul ut, jag önskar att jag var några år yngre igen så jag också fick springa där tillsammans med mina vänner. Ibland längtar man bara tillbaka tills man var ung och lite smått dum, jag saknar mina och Emmas fjortistider om man får uttrycka sig så, vi hade jämt så kul och gjorde massa roliga saker varje dag, det är i alla fall ett av de bästa tiderna i mitt liv. Nu menar inte jag att jag inte har roligt nu förtiden för det har jag ,men inte på samma sätt. Det känns som om man måste va så vuxen och ta så mycket ansvar hela tiden att jag glömmer bort hur man har kul. Men men jag är i alla fall glad för allt som jag har pojkvän, vänner, hund, nära och kära och mitt jobb! Utan allt de skulle jag inte va mycket.

Kan inte hjälpa att sluta tänka på hur livet skulle se ut om min mamma var i livet, undra om jag skulle bo med Daniel? Undra om jag skulle ha en liten diesel? Det finns så mycket jag undrar men aldrig kommer få ett svar på.

Nej nu känner jag att det blev för mycket tänkande. Nu ska jag gå och göra mig en macka och kolla på robinsson. Ha en underbar kväll !

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0