Torsdag! - trettonde oktober

Hej!

Just nu är jag på jobbet och har lunch rast. i dag känner jag att jag inte är på något bra humör, skulle helst av allt vilja krypa ner i sängen och lägga täcket över huvudet och sen inte behöva gå upp något mer i dag. Men tyvärr så är det inget jag varken kan eller har tid med att göra.

Varför ska allt hela tiden gå i mot mig för, varför kan aldrig jag få känna mig nöjd och lycklig. Förtjänar inte jag att känna lycka?? Tycker han där uppe inte om mig?? Vad har jag gjort för att förtjäna det här??
Jag tycker det räcker nu.
Nu vill jag att något bra ska hända och allt dåligt ska vända till bra.

Skönt att det bara är en arbetsdag kvar snart på denna vecka, jag känner att jag verkligen behöver Helg!

I helgen så kommer min lillebror till Laxå och då ska vi fira honom eftersom han fyller 18år i morgon,. Jag förstår inte vad tiden tar vägen, det var ju jag som var 18 nyss och nu är det David, helt sjukt!

Önskar att mamma kunde va med oss och fira Davids födelsedag.. Livet är så oförsägbart (eller hur det stavas), inget blir som man tänkt sig.

Play fast, life is short!

Nu ska jag gå och jobba! ha en fin dag /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0