Blev ingen fruktsallad...

Blev ingen fruktsallad för mig i dag men det blev lite städning och en fika med Emma och Adam på bowlingen och det gick lika bra det.

Har spenderat eftermiddagen/ kvällen hemma hos Emma vi kollade tv och pratade som alltid typ, inget väder för ute aktiviteter heller.

Jag har förstått att ni är lite nyfikna på varför jag är så glad. Och jag kan bara säga att jag är såå glad för att jag är så lycklig just nu. Bla så har Jag världens bästa pojkvän, fina vänner och världens bästa hund som jag älskar oerhört mycket! Och så känns allt så himla bra, mer behövs inte sägas!

Nu ska jag sova, ny dag i morgon!
God natt. /B


Kommentarer
Postat av: sanna

Härligt:) alldeles för ofta fokuserar man mer på det man inte har än det man faktiskt har..iaf är Jag sån men ska Fan bli ändring på det och vara glad för det Jag har:)

2012-04-11 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0