Bra dag med mormor och morfar!

Har haft en bra dag med mormor och morfar. Först åkte vi till Hjo och handlade lite i Hem och Hobby butiken köpte lite krafs två burkar, servetter, ljus och lite annat (skit). Efter vi handlat så skulle vi leta upp ett ställe där vi skulle äta lunch, vi kollade på 3 ställen som vi blev tipsade om men alla serverade fläsk och potatis till lunch ( inget som lockade oss), tisdagar verkar vara en fläskdag i Hjo. Slutade med att vi åt pizza men det gick ju bra.
Efter vi ätit så åkte vi vidare och kollade lite i Karlsborg och fikade där, jag tog en god havrekaka med choklad på. Efter Karlsborg så åkte vi hem och väl hemma så åkte vi till Daniels mamma nästan på en gång för att gratta henne eftersom hon fyller år i dag. Blev en liten, liten bit tårta där ( var inte direkt sugen eftersom jag hade fikat idag men ville inte va oartig så tog mig en tugga).

Nu är jag äntligen hemma och har placerat mig i soffan, Daniel kollar på hockey och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, har varit en lång dag och jag känner mig jätte trött, men får se hur det blir med det!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0