Fika i Röfors!

Hej !

I dag, hör och häpna så har Daniel städat. Efter frukosten blev jag trött igen och gick och sov en/två timmar till så då började han städa, det hör verkligen inte till vanligheten men jag klagar inte - jag är Glad!

Efter maten i dag så stack vi till Ica en sväng, har varit så sugen på päronsplit i några dagar så tänkte att jag skulle köpa mig ett pack men det fanns inga och inte bland alla gb glassar heller (styckglassen), blev verkligen besviken men bestämde mig endå för att jag skulle köpa någon glass så det fick bli ananassplit, inte lika god men det gick!

Efter Ica turen så åkte vi till mormor och morfar i Röfors och fikade lite. Nu är vi hemma igen, Daniel kollar på hockey ( nehe) och jag sitter och kollar på mobilen, ska nog sätta på en film och bädda ner mig i sängen.

I morgon om vädret tillåter så ska jag åka till pålsboda på marken med mormor och morfar, kul kul. Blev ju så besviken i går när ingen ville följa med mig på Askersunds marken så jag hoppas verkligen att det inte regnar i morgon så vi kommer iväg.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0