Fredag kväll i Röfors

Hej

Kvällen har spenderats i Röfors hemma hos Emma och Morten + lill Adam tillsammans med Daniels mamma och små syskon. Vi grillade, och gud så gott det var, grillat kött är min favorit mat om ni inte visste det så jag var mer än nöjd efter en stor brakportion. Efter att vi ätit och suttit och pratat en stund så kollade vi på några avsnitt av Sunes jul, det är så himla bra och julbaket är lätt mitt favorit avsnitt. Men man kan inte förstå att det skulle va för barn så som de svär i varenda avsnitt, inte okej !!

Nu ska jag snart sova, väntar som vanligt på att min man ska komma in med Diesel. I dag tar det nog lite längre tid än vanligt eftersom jag kan tänkta mig att han går sick sack över vägen ;) haha.

Har i vilket fall haft en trevlig fredag, hoppas ni med har haft det.

Imorgon blir det att gå till Sanna och Jocke på deras invignings fest av uteplatsen som de har byggt, hoppas på fint väder eftersom vi ska grilla då med och för att det är mycket roligare :).

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0