Hej hej soliga lördag!

I dag har jag varit på marken i pålsboda med mormor och morfar. Skulle egentligen det i går men då var det ju ingen marken så det fick bli i dag istället. Köpte två par foppa tofflor ett par till mig och ett till Daniel, dom är jättefula men så sköna att gå i och så smidiga när man ska gå ut med diesel. Köpte även lite marknadsgodis för de tycker jag hör till. Efter att vi varit på marknaden så stannade vi i brändåsen på McDonalds och åt lite. Efter det åkte vi hem och hämta Diesel och åkte och satte rosor på moster ankis grav och mammas grav. Efter de hämta vi Wilma ( mormor och morfars hund) och så åkte vi vidare till sockenstugan och fika. Så nu är jag verkligen proppmätt.

Nu håller jag på och fixar mig lite för ska strax gå iväg på invigningsfest av uteplatsen hos sanna och Jocke. Hoppas på en trevlig kväll :)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0