Hej måndag!

I dag har jag gjort lite av varje. Handlat lite på Ica, varit upp till Emma och Morten med Daniel och bokat stuga till Ullared, vi hade tur för det fanns bara en stuga kvar då vi skulle åka , alla fall en sån som vi skulle ha. Vi åker fredag 8 juni - 9 juni åhh vad jag längtar redan :). Har även bakat bröd idag och jag måste säga att dem blev jättebra och goda, duktiga jag.

I morgon ska jag ev om det är fint väder åka till Hjo med mormor och morfar, vi brukar åka dit någon gång per år till våren/ sommaren och äta lite och kolla i Hem & Hobby butikerna ( finns nämligen en stor och en lite ) där kan man alltid hitta lite roliga saker till hemmet.

Ska även också åka till Hasselfors med Daniel och gratta hans mamma som fyller 47. Så i morgon har jag lite trevligheter att se fram i mot om vädret tillåter.

Nu ska jag fixa mig för natten och sen krypa ner och sova, jag är jätte trött!
God natt påer.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0