Hej tisdag!!

Hej!

I dag har jag som alla andra dagar gjort dagliga vanor så som att gå ut med hunden, lagat mat osv, jag tror ni fattar.

I dag efter maten så skulle vi åka upp till röfors till mormor och morfar för Daniel ville tvätta bilen (ovanligt, eller inte) men batteriet strulade så morfar fick komma med startkablar för att få igång den. Nu står den i röfors över natten och batteriet laddas i morfars batteriladdare. Jag hoppas verkligen att det funkar för att lägga ut 1000 kr på ett nytt batteri känns inge kul. Det är verkligen en sådan där sak som man måste köpa i mellan åt men som är så himla tråkig att lägga pengar på, det är ju ingen som märket att jag har köpt ett batteri tillskillnad om jag köper en ny soffa. Förstår ni vad jag menar? Jag köper hellre saker till mitt hem som gör att det blir fint och man ser resultat än något sådant tråkigt som ett jävla BATTERI !!!
Slutdampat..

Varning för Känsliga läsare!

Har även hänt något bra i dag. Våran rara granne Bo kom över och hjälpte oss att rensa rent i vårt avlopp (eller vad det heter) det som allt vatten samlas när man duschar och badar. Eftersom vi har badkar så måste man lossna på något rör för att komma åt och göra rent och det gjorde inte vi så Bo fick bort det åt oss. Han var så snäll att han fixade allt, man kan säga att det är mitt långa hår som är boven till att det knappt har gått att duscha på sista tiden, det var som en snuskig peruk som låg där, kräkningar på det kan jag lugnt meddela. Men nu är allt i alla fall så bra igen och jag kan duscha hur länge jag vill utan att behöva tänka på om det kommer bli översvämning, tusen tack igen Bo :):)
Vet inte varför jag berätta detta snuskiga, ointressena för men har man inget annat vettigt att skriva om så varför inte!

I morgon ska jag umgås med min fina vän Emma, hoppas på lika fint väder som igår så vi kan ta en promenad.

Nu ska jag snart sova, John blund ropar på mig så det är nog dax. God natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0