Hemma igen!

Kom hem från mormor och morfar för typ en timme sedan och är nu mätt och belåten. Har ätit massa påskmat, fika och godis. Gott gott!

Passade på att sortera lite saker som jag hade när jag var liten som låg upp på vinden, kom inte så långt eftersom det var så kallt men lite hittade jag som jag ville spara och lite som mormor kan få skänka till fattiga barn i Ryssland eller vart de var. Känner mig lite snäll :).

Blev ingen tjejkväll hos Karro ikväll så ska bara va hemma med diesel och mysa framför tv:n. Daniel är med sin kompis Daniel och han kommer nog inte hem förens om många timmar eftersom han hade med sig många öl. Men då hinner jag städa lite här hemma med så det är skönt!

Hoppas ni har och har haft en fin påskafton! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0