lördag!!!

God morgon!

Börjar med att skriva att jag har varit ute med Diesel på morgon promenad i skogen som jag alltid gör typ. Har även hunnit få i mig lite frukost så nu är jag mätt och belåten.

I går kväll så kom ju Emma, Morten och lilla Adam hit. Vi åt kallskuret med potastissallad, massa goda frukter och baguette, gott! Sedan bestämde vi lite impulsivt att vi skulle åka till Hasselfors och hälsa på Daniels och Emmas mamma så det gjorde vi och det var ganska så trevligt!

Blev en lyckad fredag den 13.

I dag blir det att umgås hemma hos Hanna i Askersund med Bella. Ska bli trevligt, kul att äntligen få se hur lilla Hanna har det i Askersund har ju inte varit hemma hos henne tidigare.
Blir nog en trevlig kväll!!

Nu ska jag fixa lite här hemma, ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0