Skärtorsdag!

Hej!

Känner att jag har varit så himla dålig på att uppdatera här på sista tiden. Jag vet inte vad det är med mig men jag känner inget sug att skriva något hela tiden. Mitt liv är inte så händelserikt om man säger så, så det finns ju inte så mycket att skriva om. Inte så kul att alltid läsa att jag gjort vardagliga saker och varit ut med hunden för det är det som jag gör typ på dagarna så det är det enda jag kan skriva haha.
Ibland kanske något annat lite mer intressant.

Igår sova i alla fall Daniels lillebror över hos oss tills idag. Han hade varit med någon kompis i Laxå och kunde inte ta sig hem till hasselfors, hade blivit något missförstånd med skjutsen eller nått. Ja jag vet inte vad jag ska säga om det, de gjorde mig inget att han sov här men han var inte så social om man säger så. Han svarade kort om man frågade något annars sa han inget, men jag förstår om han inte vet hur han ska bete sig för varken Daniel eller jag träffar ju John ofta så han kände sig nog lite obekväm. Vi frågade om han ville hem och om vi skulle skjutsa hem honom men det ville han inte så lite kul måste han ju haft i alla fall.
Daniel var snäll och gjorde våfflor åt honom och det tyckte han var gott, så det var ju bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att det inte ska bli översvämning. Det är nämligen massa skit där vattnet åker ner under badkaret och det är inte det lättaste att göra rent när man inte kommer åt så det blir en sjö så fort man sätter på vattnet.
Ska nog ringa Laxå hem i kommande vecka om mögelskadan och sen fråga om vi kan få ta bort badkaret för det blir mycket lättare att göra rent då och så känns det fräschare.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0