Söndag den femtonde april - 2012

Hejsansvejsan!

I dag har jag knappt rört mig en meter känns det som förutom när jag varit ute med Diesel. På söndagar brukar jag alltid vara lite extra seg och inte orka göra så mycket. Har bara legat och kollat på tv och film idag, blir nog en till nu snart.

Hade en bra kväll i går i Askersund, tack Hanna och Bella för det trevliga sällskapet och den roliga kvällen!

I morgon ska jag och Daniel åka upp till Emma och Morten och boka stuga tills vi ska till Ullared. Bäst att va ute i god tid så man är säker på att man får någon stuga. Ska bli så kul att äntligen få åka dit, var nästan två år sedan jag var där sist så det är Verkligen på tiden.

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack detsamma, det var väldigt trevligt :)

2012-04-16 @ 20:53:24
Postat av: Bella

tack själv raring:) alltid lika trevligt

2012-04-18 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0