Söndag!

Denna dag på veckan är ingen höjdare för det är sportens dag hemma hos oss. Eller det är det varje dag men på söndagar så går tv:n verkligen varm och det är nästan bara sport som visas.

I dag har jag inte gjort mycket hittills, endast vardagligheter så som morgon promenad handlat och lagat mat, idag fick det bli tackos alltid lika gott!

Gårdagen spenderades med Karro, Cirre och älskling såklart. Vi gjorde inte mycket var en sväng till bowlingen och kollade läget men där var det inte mycket till draag om man säger så. Så det blev en ganska så tidig kväll igår men det var skönt det.

Första april är det ju idag och då får man luras. Jag har inte lurat någon och kommer nog inte göra heller, känns som om det var något man gjorde när man var liten. Men jag kanske ändrar mig om jag kommer på något riktigt roligt att luras om.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0