Tredje världskriget!!

Har varit hos Emma nästan hela dagen och kom nästan nyss hem efter att ha varit och handlat lite på Ica. Har hunnit fått i mig lite kvällsmat så nu är jag mätt igen.

Kul att man får komma hem till ett hem som ser ut som tredje världskriget. Åhhhhh blir så ledsen, kan aldrig min kära pojkvän tänka sig att ta tag i städningen någon gång,, alltid Alltid de senaste månaderna så har jag 9/10 gångerna om inte mer alltid börjat städa först och städat allt själv, känns ju inte så kul. Får verkligen ta ett snack med honom.

Ska ta mig ett avslappnande bad med ansiktsmask, ska bli jätteskönt. Var för längesen så det är jag värd.

/B


Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 37

det är bra, på honom bara ;) karlar ska städa hihi



2012-04-26 @ 22:36:56
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0