Utslag !!!!!!

Diesel och jag ligger helt utslagna i sängen, vi har sovit en stund och vaknade nyss.

Jag har fått några utslag på kroppen som kliar som myggbett så mormor och morfar följde med mig till Karlskoga vårdcentral eftersom Laxås är stängd i dag. De sa att det inte riktigt visste va det var men att det ser ut som bett, fick några tabletter som jag ska äta i dag och imorgon och har det inte blivit bättre tills på måndag så får jag gå till värdcentralen och se om jag kan få ny hjälp.

Varför ska stackars jag alltid få massa konstiga saker på mig? Kan man inte få va lycklig för en liten stund utan att något ska hända... Jag blir så trött.

Bli en hemmakväll med diesel för min del i dag, Daniel gick över till Danne för en stund sedan och ska ta några öl där så jag ska nog gå till godisakuten och köpa mig lite godis. Det tycker jag att jag är värld :)

Ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0