Bra dag tillslut !

Hej! Det blir aldrig som man har tänkt sig. Daniel och jag åkte in till Örebro vid två, åt lite mat och kollade lite köpte ett nytt batteri till bilen ( verkligen behövligt ) men sen skulle vi åka vidare in till stan efter de och gå på bio och äta men Daniel hade ingen lust med det så vi köpte två filmer massa goda frukter, kallskuret och baguette och bestämde oss för att vi skulle ha en myskväll hemma istället. Jag blev först lite besviken eftersom jag hade sett fram imot att gå på bio men en helkväll hemma med massa godsaker med min älskade sneaky det kan aldrig bli fel så jag är faktiskt mer än nöjd! Nu ska vi snart kolla på film nummer två och fortsätta myspyset, ska bara kolla när Svensken hoppar längdhopp ( os säger jag bara ). Ha en fin kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0