Födelsedagsfirande

Hej alla finisar!

I dag har jag hittills inte gjort så mycket. Gått en sväng till Ica och handlat lite till dagens lunch tänkte mixa ihop någon fläskfilépastasås med färskpasta, låter gott i mina öron så får hoppas att det smakar lika bra :).

I dag vaknade jag vi fyra och kunde verkligen inte somna om, Daniels alarm ringde vid halv fem och så snozza han till tio i, när han åkte till jobbet runt halv sex så var jag fortfarande vaken så jag kollade på film och åt frukost i sängen. Vid halv sju så bestämde jag mig för att sova en stund och när jag väl somnat så vaknar jag av att diesel skäller på grannen som ska till skolan. Jag somnar om en stund och sen vaknar jag igen av att diesel skäller då är det en städare som städar trappuppgången. Jag får damp på Diesel ( kan jag få sova lite lixom) och somnar sedan om igen, när jag för tredje gången vaknar av diesel så får jag nog och går upp, så det är inte en allt för utvilad Bella idag om man säger så.

I eftermiddag så ska jag åka till Finnerödja för att fira min kusin Amanda och Veijo ( hennes pappa ) som fyller år, så grattis till dem!

Nu ska jag fixa disken och sen gå ut med diesel, efter det fixa maten!

Bjuder på en bild från denna graviditetsvecka. V.32 (bilden tagen i tisdags 31+3)

/B


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Grattis till er bekant :) Så söt liten mage du har :) Ha en din eftermiddag.kram

2012-08-23 @ 13:15:27
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Fin mage! Tycker lunchen lät jättegod!

2012-08-23 @ 13:56:07
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Nina

härlig mage du har :D

2012-08-23 @ 16:39:57
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0