Fredag 10 augusti

Hej raringar!

I dag har jag varit ute på en liten promenad med diesel i skogen och jag blev faktiskt sugen på att plocka lite blåbär så ska nog göra det någon dag nästa vecka.

Tommy har varit här på en koppkaffe och överlämnat en försenad födelsedagspresent så det tackar vi för :).

I morgon går jag in i en ny gravvecka, 31. Det går såå fort, då är det endast 70 dagar kvar till Bf. Det kändes som i går det var vi fick plus på gravtestet men nu var det ju faktiskt flera månader sen, jag längtar mer och mer för varje dag att få träffa våran lilla skatt även om jag också blir mer och mer rädd för förlossningen men förhoppningsvis så ska det nog gå bra.

/B


Kommentarer
Postat av: Renata

Jag var också rädd inför förlossningen men ju närmre msn kommer desto mindre nervös blir man och när man väl är det då känns för jäkla gött! :)

2012-08-11 @ 18:12:23
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0