Fredag med Daniel

Hej!

I dag har jag och Daniel umgåtts nästan hela dagen :), han är ledig varannan fredag så han har långhelg!

Tog en lång sovmorgon, eller jag gick upp halv nio och gick ut på en liten runda med diesel och stoppade i mig en smörgås och en smoothie när jag kom in, sedan kröp jag ner igen hos min älskling och vaknade inte förens halv tolv.

Var till Ica och handlade lite gott till kvällen och Daniel var inne på systemet och köpte några öl. Vi har kollat på Färjestad - Frölunda match och jag måste faktiskt säga den var riktigt intressant, så det var kul att kolla på den. Kan även tillägga att Färjestad vann på straffar så jag har en glad karl här hemma.

Efter att ishockeyn var slut så gick vi ner till bowlingen en sväng, Daniel köpte en öl till sig där och en cola till mig. Det var inte direkt så mycket folk där så vi drog ganska så fort, men lite trevligt var det endå.

Nu kollar jag på film, Den där Marry! Daniel är nere hos grannen på en öl eller två, får se hur länge han är där, själv tänkte jag nog sova.

Hoppas ni haft en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0